Tuesday, 6 November 2012

nasib~


nak citer pasal kelas arini..sepatutnya naek cuti ni kene anta courseware..yang da d bagi sebelum cuti midterm aritu..tp xsiapkan.so, mlm td punyalah buat da macm lipas kudung!wat tu xkene, ni xkene.smpai pukul 5 pagi..masukkanlah hyperlink, symbol, n mcm2 lg la kt pwrpoint 2..susah jugak!xpernah wat slide smpy 60 lebih...herrr, takot punye pasal siapkan je lah ngn roomate..stress da cam pe...tup2, td kelas, mdm xsuruh submit.dye nk tgok pogress je...terbaik.

semalaman wat courseware ni!hyperlink setiap slide, wlupon senang, tp agak sukar la!

Sunday, 4 November 2012

aku sayang kau


aku sayang kau. sampai bile2 aku sayang kau. mungkin ramai yang lebih rapat dengan kau, lebih memahami kau, n lebih pandai buat kau ketawa,,,, tp aku tetap sayang kau. mungkin aku xseromantik macam pasangan lain, tp aku tetap sayang kau. mungkin kau rasa aku xpernah nak jaga hati dan perasaan kau, tp aku nk kau taw aku sayang sangat kat kau. 2 je yang aku nak kau taw.